MÜÜGITINGIMUSED

TOODETE SAADAVUS

HELKIMA OÜ teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis teostame puuduva toote eest tagasikande ning anname juhtunust ka e-maili teel esimesel võimalusel teada.

OSTMINE

Valige sobivad kaubad välja ja lisage ostukorvi, määrates ka toote koguse. Ostukorvi sisust saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile kodulehekülje päises.

Vaadake üle ostukorv, valige kauba kättesaamisviis ja täitke täpselt kõik tellimiseks vajalikud väljad. Tärniga * tähistatud väljade täitmine on tellimiseks kohustuslik. Kui teil on tellimuse kohta täpsustusi, palun kirjutage need ostukorvi märkuste lahtrisse. Veenduge, et valitud tooted, kogused ja hind on õiged. Enne maksma suundumist peate nõustuma e-poe müügitingimustega.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut

Eesti maksa hiljem lahendused: Split

Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Tasumine toimub väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Pärast makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile tellimuskinnituse. Kui makse õnnestus, aga kinnituskirja ei saabunud, siis võtke kindlasti ühendust HELKIMA e-poe klienditoega E-R 8-16.30, telefonil +3725295082. Kinnituskirja saatmise järel asutakse teie tellimust täitma.

KAMPAANIAD

Aegajalt pakume veebipoes soodustusi, mille saamiseks aluseks on sooduskupong. Kui teil on selline kupong, siis sisestage kupongi täpne tekst ostukorvis väljale “Kas sul sooduskood on?” ning vajutage „OK“.

 

 

TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMINE

www.helkima.ee  veebipoest saadetakse kaupa Eesti piires.

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Omniva, Itella Smartpost ja DPD pakiautomaadid – valige rippmenüüst ka pakiautomaat, kuhu pakki soovite saada.
  • Omniva, Itella Smartpost ja DPD kuller. Kuller toob paki Eesti piires otse teie poolt antud aadressile.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kui puuduvad takistused, pannakse kaup teele juba samal või järgmisel tööpäeval. Teatame teile kindlasti, kui tellimust ei ole võimalik 3 tööpäeva jooksul saata.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Pärast kauba üleandmist transpordipakkujale hakkavad kehtima Itella Estonia OÜ, Omniva, DPD  poolt kehtestatud tähtajad, mille kohta saab täpsemat infot siit:

https://www.omniva.ee/era/pakk/tarneajad   

 https://www.dpd.com/ee/et/tarneajad/

https://www.smartpost.ee/pakkide-saatmine/pakkide-liikumise-graafik

Kuigi teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja.

Kontrollige alati hoolikalt üle, et kõik tellimuse tegemisel sisestatud andmed oleksid õiged. Vigade korral võib tellimus hilineda või üldse kaotsi minna.

TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

NB! taganemisõiguse säilimiseks avage karbid jm pakendid ettevaatlikult, vältides seejuures toote rikkumist ja/või kahjustamist.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele või keelduda kauba vastuvõtmisest ja maksumuse tagastamisest.

Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud taganemisavaldusega. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus  ning saata see e-posti aadressile info@helkima.ee  või printida välja, täita ja lisada koos tagastatava kaubaga pakki hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab veebipood.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

KUIDAS KAUPA TAGASTADA/VAHETADA?

Kuidas vahetada e-poest ostetud tooteid?

Uue suuruse, mudeli või värvi saamiseks tee lihtsalt uuele tootele HELKIMA  e-poes uus tellimus ja tagasta mittesobiv toode.

Kampaania ajal ostetud toodete vahetuseks tuleb samuti tagastada tooted tagastuspunkti ning teha uus tellimus. Juhul, kui sooduskampaania on uue tellimuse tegemise ajaks lõppenud, siis varasema kampaaniahinnaga uut ostu teha ei saa.

Kuidas tagastada e-poest ostetud tooteid?

Täida vorm taganemisavaldus  ning saada see e-posti aadressile info@helkima.ee  või lisa täidetud vorm tagastatavate toodete juurde. Lisa pakki ka ostmisel saadud arve. Paki väga hoolikalt, et tagada paki sisu turvalisus. Kõige parem oleks kasutada originaalpakendit, kuid see ei ole kohustuslik, kauba võib tagasi saata ka oma pakendiga.

Toote saad meile tagastada järgmistesse pakiautomaatidesse:

Omniva Tartu Vahi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5295082

Smartposti Tartu Vahi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5295082

DPD Tartu Vahi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5295082

 

Tagastamine Smartposti automaati:

  1. a) Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga, mis iganes Smartposti sinisest pakiautomaadist üle Eesti. Sinisesse pakiautomaati saabunud pakki saab tagastada ka valgest pakiautomaadist vormistades tagastuse my.smartpost.ee iseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel.
  2. b) Kui pakk saabus  Smartposti valgesse pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada vaid smartpost.eeiseteeninduskeskkonnas saadetise numbri (triipkoodi) alusel, valida saab tagastamise nii valgest kui sinisest pakiautomaadist. Vormistamise tulemusena saab klient uksekoodi tagastatava kauba sisestamiseks soovitud pakiautomaati.

Tagastamine Omniva pakiautomaati:

Tagastuskoodi leiad Omniva poolt saadetud SMS-st. Pakiautomaadi juures vali ekraanilt “Paki tagastamine” ning sisesta tagastuskood ning jälgi automaadi edasisi juhiseid.

Tagastamine DPD pakiautomaati:

Tagastuskoodi leiad DPD poolt saadetud SMS-st või e-mailist. Pakiautomaadi juures vali ekraanilt “Paki tagastamine” ning sisesta tagastuskood. Kleebi pakiautomaadi väljastatud kleebis vanale sildile ning jälgi automaadi edasisi juhiseid.

 

Kuidas tagastada tooteid kulleriga?

Kui soovid kauba tagastada kulleriga, siis saada meile kiri info@helkima.ee  ning teata oma tellimuse number ja info selle kohta, millal ja kuhu kuller tagastatavatele asjadele järele peab tulema ja me tellime sulle kulleri ise.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE ÕIGUS

Enne kauba postitamist kontrollime kõik tooted alati üle, kuid kui te siiski avastate, et saadetud kaup on puudustega, ei tohi neid tooteid kasutada ja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul kättesaamisest tuleb meile sellest teatada,  saates e-kirja (edaspidi Pretensioon) aadressile info@helkima.ee .

Pretensioonis tuleb märkida tellimuse number, kliendi kontaktandmed ning puuduse võimalikult täpne kirjeldus. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

Kliendi poolt esitatud pretensioon vaadatakse läbi ja veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul pretensiooni kättesaamisest.

Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil pärast kauba üleandmist ostjale.

Kahjustatud tooteid ei tohi kasutada, selline kasutamise toimub ostja enda vastutusel. Me ei hüvita ega asenda viga saanud tooteid, kui neid on juba kasutatud. Me ei vastuta ühegi kahju eest, mis tekkis toote kasutamisel, kui toodet ei kasutatud eesmärgipäraselt, ei järgitud tootja antud juhiseid või muid ohutusnõudeid.

Kui kaup on puudustega meie süül, parandame, asendame või hüvitame puudustega kauba summas, mille te selle eest tasusite meie veebipoes. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Müüja ei kõrvalda pretensiooni esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

  • normaalsest kulumisest
  • ebaõigest, mittesihipärasest kasutamisest või hooldamisest
  • välisteguritest (välisteguriteks loetakse muuhulgas niiskust, vedelike, mehhaanilisi vigastusi vms)
  • kasutusjuhendi mittejälgimisest või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel või hooldamisel

Müüja tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile. Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid toote parandamine on võimalik, siis on kliendil võimalus tellida tootjalt toote parandus ning selle eest ise tasuda.

Kui Klient ei nõustu müüja seisukohaga, tuleb kliendil tõendada seda, et:

  • tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega)
  • puudus või selle põhjus eksisteeris toote üleandmise hetkel
  • müüja on puuduse eest vastutav.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kuna veebilehe sisu ja tarkvara arendatakse pidevalt edasi, ei saa me välistada, et veebipood ei ole ajutiselt kättesaadav või süsteemis ja avaldatud informatsioonis esineb vigasid.  Vabandage selle eest ette ja arvestage, et ilmsel veal põhinevad  tehingud ei too meile kaasa kohustust lepingut täita.

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@helkima.ee  või helistada telefonil: +372 5295082.

Poolte vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (https://ttja.ee/tarbijavaidluste-komisjon ) kelle pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET

MUUDATUSED

HELKIMA-l on õigus ühepoolselt muuta käesolevaid veebilehe reegleid ja tingimusi igal ajal sellest ette teatamata.

Shopping Cart
Scroll to Top